Oportunidades no Brasil / Opportunities in Brazil

Oportunidades no Brasil / Opportunities in Brazil

Bom dia,

Primeiramente desculpem-me mas não sei se este é o lugar adequado para isso. Estamos buscando profissionais da comunidade portuguesa para trabalhar conosco no Rio de Janeiro / Brasil. Procuramos profissionais com perfis distintos entre Developer Expert, DM e EM. É impressindível possuir larga experiência na plataforma Outsystems, bem como vivência em vários projetos nesta plataforma.

Os interessados podem encaminharm-me contato para: breno.nico@webb.com.br

Cordialmente,
Breno Nico

Good Morning,

First of all, sorry but I don't know if it is the right place for that. We are searching for professionals in the portuguese community to work with us in Rio de Janeiro / Brazil. We are looking for professionals with distinct profile between Developer Expert, DM and EM. It's essencial to have a large experience on Outsystem Plataform, as well as experience in various projects on this plataform.

All the interested can send e-mail to: breno.nico@webb.com.br

Regards,
Breno Nico

Oi Breno,

Eu gostaria de saber se é para trabalhar remoto, hoje estou desenvolvendo na plataforma por conta e já tenho 3 projetos em andamento, porém sou de Curitiba.

Solution

Eduardo Nicastro wrote:

Oi Breno,

Eu gostaria de saber se é para trabalhar remoto, hoje estou desenvolvendo na plataforma por conta e já tenho 3 projetos em andamento, porém sou de Curitiba.

Oi Eduardo,

Este é um post antigo, de 2013. Esta oportunidade não existe mais no momento.

/BN

Solution

Olá Breno!

Só por questão de curiosidade, sua empresa ainda trabalha com a plataforma Outsystems no Brasil?

Hi Bruno,

You've replied to a post that's intially over five years old, then someone replied over a year ago and the OP told them this is no longer valid. Why are you replying to such an old post? In general, we prefer people not to resurrect such old posts, but instead either create a new one (not really applicable in this case), or, in this case, contact the OP by PM.

Bruno Cavalcanti wrote:

Olá Breno!

Só por questão de curiosidade, sua empresa ainda trabalha com a plataforma Outsystems no Brasil?

Hi Bruno,

Today I'm living and working in Lisbon, Portugal. Anyway, as the Kilian said, this is an old post. The company I worked on 2013, continues to work with the outsystems platform. If you want to know more about the brazillian market (outsystems), please send me a Private Message that I'll help you with this.

/BN