Erro no Max. Records Aggregate

Erro no Max. Records Aggregate

Bom dia a todos,

estou tentando trazer uma quantidade limite de dados do banco de dados, mas não esta funcionando os
parametros que estou passando para o TableWidget(BATable) e para o Max. Records do Aggregate.

alguem sabe como posso resolver este problema?

obrigado.
Hi Agno,

If Google Translate serves me right, you are worried about the warning that is displayed. The reason for this warning is that Service Studio has detected that you are using the output of the query in a TableRecords. It advises you to set the number of records that the query outputs (i.e. the Max. Records) to the number of lines in the TableRecords (that's the BATable.LineCount). The GetStartIndex is there since if you are e.g. on page 2, you need to get the content of both page 1 and 2, to be able to display page 2.

As a general tip, try to write your questions in English, even if you think you suck at it :). Most active members here don't speak Portuguese (including myself, unfortunately), and Google Translate isn't always right on the mark...
Bom dia,

Você pode fazer essa limitação no proprio tables records  Line Count 100 registros e acrescentando também será necessário a paginação.

Good Morning,

You can do this limitation on own tables records Line Count 100 records and adding pagination will also be necessary.
You can do this limitation on own tables records Line Count 100 records and adding pagination will also be necessary.
Bom dia Flávio,

obrigado pela atenção, coloquei 100 no line count da table record, mas não resolveu, pois preciso de 7 registros por página e trazer apenas 100 registros do banco.

Obrigado novamente a atenção
Caro Agno Silveira,

No Aggregate  tem uma opção do lado direito  MAX. Records   você coloca a quantidade desejada que no casso e 100  e para apresentar na pagina você coloca os 7 registro por paginas.