Hi,

I have a table which is paginated and search fields i need to retain the searched values on window load and even pagination should not get refresh,to retain the searched values i am manually triggering the search button but pagination is getting reset to 1st page i don't want pagination to get reset

Thanks,

Ronan T 

Hi Ronan T,

Yes search value you can retain but i don't think you can able retain pagination if your using inbuilt pagination provided by OutSystems.

Sravan

Sravan Vanteru wrote:

Hi Ronan T,

Yes search value you can retain but i don't think you can able retain pagination if your using inbuilt pagination provided by OutSystems.

Sravan

Hi Sravan Vanteru,

By using java script i can get the button number and trigger it but if any future button is clicked i can't get  that button number  and trigger it

Thanks,

Ronan  T

Ronan T wrote:

Hi,

I have a table which is paginated and search fields i need to retain the searched values on window load and even pagination should not get refresh,to retain the searched values i am manually triggering the search button but pagination is getting reset to 1st page i don't want pagination to get reset

Thanks,

Ronan T 

Hi, is it in your logic that you are not using the ResetStartIndex action? Because if so, it will even cause your pagination to be reset.

I hope to help

Bernardo Condé escreveu:

Ronan T escreveu:

Oi,

Eu tenho uma tabela que é paginada e campos de pesquisa que eu preciso para manter os valores pesquisados na carga da janela e mesmo paginação não deve obter atualização, para manter os valores procurados estou acionando manualmente o botão de busca, mas a paginação está sendo redefinida para a primeira página eu don deseja que a paginação seja redefinida

Obrigado,

Ronan T 

Oi, é na sua lógica que você não está usando a ação ResetStartIndex ? Porque se assim for, isso fará com que sua paginação seja redefinida.

Espero ajudar

Estou usando um we block com paginação dentro de outro web block com paginação, mas não consigo fazer com que o web block mais interno reset a paginação

Do you want the pagination of the internal webblock, reset the pagination of the external webblock? If yes, you will have to give a notify out, and in its external action, you will use the ResetStartIndex.

Bernardo Condé  escreveu:

Você é uma paginação do webblock interno, redefinir uma paginação do webblock externo? Se sim, você tem que fazer uma notificação, e sua ação externa, está usando o ResetStartIndex.

Como fazer uma paginação do bloco da web interno reset quando clico sem botão limpar, fiz a paginação de ambos web block utilizando ResetStartIndex.

Não sei se estou entendendo ao certo o que você quer. Quando clicar em limpar, você quer resetar a paginação externa e interna?

Bernardo Condé escreveu:

Não sei se está entrando no que você quer. Quando clicar em limpar, você poderá redefinir a paginação externa e interna? Se sim, onde fica esse botão limpar?

sim

Poderia me mandar o OML, por favor?

Muito obrigado
consegui resolver

SyntaxEditor Code Snippet

List_Navigation_GetStartIndex

Hi Guys,

Please keep language in English so everybody can read it and with that also can read the answer for this question.

Kind regards,
Evert