[Bluetooth Serial Sample] Can I write data?

[Bluetooth Serial Sample] Can I write data?

Forge Component
(3)
Published on 29 Oct by João Barata
3 votes
Published on 29 Oct by João Barata

Hello, i'm devoliping an Arduino program to turn on a led when I send text to it by bluetooth. Can this plug-in send data to the Arduino?

Olá, Eu estou desenvolvendo um programa em Arduino pra ligar um led quando eu mandar informção para ele. Eu consigo mandar informaçãoes para o Arduino com esse plug-in?

Rubens Cividati wrote:

Hello, i'm devoliping an Arduino program to turn on a led when I send text to it. Can this plug-in send data to the Arduino?

Pt-Br: Olá, Eu estou desenvolvendo um programa em Arduino pra ligar um led quando eu mandar informção para ele. Eu consigo ligar o led com esse plug-in?

Hello Rúben,

Since the latest version of the Bluetooth Plugin (Version 2.0.1), it already includes the write data method that will let you send data to the Bluetooth device.

I've just added a new version of the Bluetooth Sample application that already includes an example on how to write data to the Bluetooth device.

Regards,

Pt: 

Olá Ruben, 

Desde a ultima versão do Bluetooth Plugin (Version 2.0.1), este já suporta a escrita de dados para o dispositivo Bluetooth.

Acabei de adicionar uma nova versão da applicação Bluetooth Sample que já inclue um exemplo de como escrever dados par o dispositivo Bluetooth

Cumprimentos,